Wednesday, February 20, 2008

kiireinen

sain sen työoppimispaikan!
ihanaa,
nyt ei tarvitse murehtia, hätäillä ja huolehtia keväästä.
tuottaja pyysi minua jo ensi viikoksi mukaan suunnittelukokoukseen,
jännää!
muuten tuntuu olevan liian kiirettä aina vaan.
maha on kipeä ja outo,
syön vääriä asioita ja
nukahdan aina sohvalle.

teen listoja siitä mitä pitäisi tehdä:
esseitä, lukupiirihommia, tenttiin lukemisia ja kaikkea.
oikeasti haluaisin ottaa valokuvia,
järjestää kirjahyllyä ja vaatekaappia ja vinttiä,
lukea kaikki mun lotta-kirjat,
olla hiljaa kokonaisen päivän,
olla tommin kanssa kymmenen kokonaista päivää,
laittaa puhelimen pois päältä vuodeksi.
olen itsekin alkanut odottaa koska se lopullinen pysähdys tulee
niin että minun on pakko rauhoittua.

huomenna minun täytyy lukea loppuun aika rasittava kirja nimeltä luovaan talouteen.
se on läpätystä kulttuurin ja talouden yhdistämisestä, kulttuuriteollisuudesta,
innovaatioyhteiskunnasta ja sen sellaisesta.
(minun mielestä aika hölmöä sanahelinää,
mut minä en kaikkea aina tajuukaan).
inhoan kaikkia talousasioita,
mutta samalla tajuan ettei niitä voi vain inhota.
ainaskaan jos yrittää olla kulttuurituottaja.

No comments: